Bangkok



När vi lämnade rummet så va jag tvungen o lämna rosorna med på kudden eftersom jag inte visste om man får ta med dem på flyget :)



Innan vi drog till Bangkok och lämnade Matilda, KLara & Evelina  så berättade Matilda att vi skulle bo på samma hotell som dem gjorde i början och att vi inte skulle förvänta oss nånting på att rummen skulle va fina. Så vi ställde in oss på att dem inte skulle va det.
Sen vare ju som sagt min kära pappa som bokade hotellet och han bokade för 2 februari-4feb istället för 2 mars - 4 mars.
Så vi fik boka ett annat hotell och då trodde pappa att det nya hotellet skulle bli mkt finare...





När vi kom fram så såg man inte hotellet för att det va så högt. Man blev typ bara avsläppt på gatan mitt i smeten liksom och sen kom dem och tog våra väskor och följde oss upp till receptionen på 5:e våningen. Det tyckte man var högt.
Och receptionen var jättefräsch och fin. Sen fick vi vårt rum på 33:e våningen.
Vi skulle ha ett vnaligt standardrum. Och det var nog den äckligaste sviten jag varit i.
Usch vad hemskt! Det gick inte att va därinne. Vidrigaste jag varit med om helt enkelt. Och jag lovar att ni skulle känna samma grej.
Så vi fick byta till excutive room istället.
















Sen åt vi buffé på hotellet eftersom det gick knappt att gå ut i Bangkok.
Då åt vi på högsta våningen! (43:e våningen)
Det  va rätt coolt faktiskt :)



Här var efterrätten.

Nu måste jag nog dra. För erik verkar lite otålig. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0