bilder från


På fredagen var jag på middag hos Eriks farmor & farfar eftersom dem firar 50 år som gifta tillsammans.¨
Då fick vi jättegod sån där farmor mat som jag inte ätit på åratal typ.










Jag & Erik följde med hans föräldrar till Sörsjön. Eva och Conny skulle åka skidor. Jag och Erik gick på promenad.
Men sen testade vi skidorna iaf. Det gick inte så bra kanske  ;)



På kvällen åt vi ostbågar & godis och vi kollade på massa braiga filmer :)



På söndagen vaknade vi 8 som alltid denna helg.
Då gjorde vi värsta goda omelletten på rödlök, oliver, ölkorv och tomat :)



sen gjorde Erik en semlor och kom in med medans jag låg i sängen och kollade på tv :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0