Då va det klart!

Hej!
Arbetsintervjun gick rätt bra och den tog rätt snabbt faktiskt :)
Nu e jag hemma och lyssnar på låten som jag ska köra bakom Ida på torsdag.
Så himla skönt det är att vara hemma i ett städat rum också. Mitt rum är alltid annars skitstökigt :)



Här är lite bilder från i söndags och igår.


Vi kollade på Pirates of the caribbean
Och mofsade i oss lite glass med massa chokladsås och bannan :)
Vi sov nere i tv-rummet! Vi har bara sovit i mitt rum så det var mysigt :D



Gissa vems frukost som är vems ? ;)
Hihi.
Jag gjorde frukost till mig och Erik. Gjorde ägg och ett fat med massssoooor mackor till Erik eftersom jag inte visste va han ville ha förutom att han inte ville ha min fruktsallad som jag hade gjort.
Min goda frukost är iaf ett jättegrovt bröd som jag delat, fruktsallad med lite vaniljyoghurt och toppat med musli och juice.
Gjorde en skitgod fruktsallad på annanas, bannan, kiwi, apelsin och päron. Mums!



Sen åkte vi till Linköping :) Gick på Ikano-huset lite bara! :)
Köpte en trench-coat som det kommer bild på!




Först åkte vi till stan och åt på subway eftersom att jag aldrig ätit där förr.
Det var gott :)
Sen efter drog vi till Ikano-huset, sen till coop och köpte godis!
Sen hem och kolla på pirates of the caribean 2 och äta massa godis.

Snart ska jag äta äpple. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag följer också med på torsdag och lyssnar på när du ska sjunga. Ska bli jättekul!! :)

2010-03-16 @ 17:24:24
Postat av: Amanda

Åh, vad gulliga ni är som kommer! Fast jag är lite nervös att ni ska tycka att det är tråkigt :P

Oså har jag typ inte övat nånting på det jag ska köra :P

2010-03-16 @ 19:26:03
URL: http://amandiies.blogg.se/
Postat av: Maria

Det kommer vi inte tycka det lovar jag. Det kommer gå jättebra ska du se!

2010-03-18 @ 11:59:28
URL: http://vitvaarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0