helgbilder

Hej!
Nu sitter jag i mitt rum med Erik och vi båda sitter vid varsin dator.
Nyss åt vi värsta stora frukosten i mitt rum!



I fredags när jag kom fram till Erik så låg det här framme. Han hade köpt en ros och massa gott att äta till mig ;)
Sen fick jag en till present.
Nästa helg åker han & jag till Stockholm och sover på hotell <3 :)



Igår var jag med Hanna Nyström på stan <3
Vi hade mkt att prata om :)









sen åt vi sån där god glass på Lindahls :)



Jag kunde inte bestämma mig förut va vi skulle äta till frukost så jag gjorde som en lietn frukostbuffe i mitt rum :)

Nu ska jag plugga lite.
Sen ska vi åka till Erik och ha pizza/mys/äta upp allt godis kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0