Helgen

Fredag: Stockholm



Vi åt på ett jättegott ställe :)



sen hem och dricka&mysa



Godis<3




Sen låg vi hela kvällen typ och kolla på tv. Gick ner till baren och hämtade dricka, sen låg vi bara i sängen och som jaa.. Glodde på tv. Det va faktiskt jättemysigt :)

Lördag: Shopping







Sen ut i dimmiga sthlm...



Alltid blir man lika snygg när man kisar med ögonen.



denn butik ska jag öppna upp i Norrköping!!



Åt texasburrito på santa maria. Ganska bra ställe men lite för mkt i den där burriton. Trodde bara det skulle vara köttfärs men det va ris och bönor också så man blev skitmätt. Sen fick man ju chips till också...



Sen kom vi hem runt 6-7 på kvällen. Efter ett tag så gjorde vi mat. Då gjorde vi fylld fralla me tacoköttfärs, tequila och vin :)

Söndag:



PÅ morgonen vaknar jag av att min älskling var borta.
Sen kommer jag in i köket oså har han gjort den här frukosten <3 Jag har världens bästa pojkvän!



Sen jobb i verkstaden på pappas jobb. Vi plocka ur mönster ur filter och detta gjorde vi hela dagen. Igår när jag skulle sova såg jag hur jag jobbade och hur jag pillade ut mönstrerna. :P
Meningen var egentligen att hjälpa till med blompinnarna till kronprinsessans bröllop men det var tydligen redan färdligt så det fick bli detta jobb!



Amanda "låtsasjobbar".
Ne fan jag måste sluta äta godis! Har lagt på mig så jävla mkt faktiskt. Jag brukar aldrig ha problem med just att äta godis varenda dag. Jag brukar mer va en sån som missbrukar och trycker i mig saker om de är onyttíga eller inte men nu äter jag verkligen godis varenda dag. Ne nu ska jag köra fram till påsk med detta sen är det slut med det!!  
Då får jag bara äta vad jag vill på helgerna.


Kommentarer
Postat av: Maria

Du kan få skicka hem den där pojkvännen till hans syster så kan hon också få lyxig frukost ;). Kul att ni hade en mysig resa :)

2010-03-29 @ 22:30:50
Postat av: Snookie - Perfection since 1992

Hejsan!

Vad har du haft för dig idag? :D

Pussen!

2010-03-29 @ 23:29:16
URL: http://snookie.blogg.se/
Postat av: djustd

Brukar du få elaka kommentarer och hur handskas du med det i så fall? Själv vet jag inte vad jag ska göra längre..Kram!

2010-03-30 @ 01:06:38
URL: http://djustd.blogg.se/
Postat av: AManda

Haha ja det borde han nog göra :P Vi hade det jättemysigt faktiskt fastän vi inte gjorde så mkt.

2010-03-30 @ 11:25:59
URL: http://amandiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0