Inte bloggat på länge

Hej!
Nu har man inte bloggat på ett tag. Men jag har sovit hos min älskling så det är drf!
I Onsdags var det en skitbra dag iaf. Gick bra på  typ varje lektion och sista fick jag MVG- på en grej som jag verkligen inte trodde jag skulle få det på. Trodde jag bara skulle få G. Då blev jag chockad.
Igår var allt skit. Sen skulle vi repa inför familjekonserten men allt sket sig, jag hann aldrig äta på hela dagen heller så jag var så jävla tjurig och dum i huvudet!

Men nu har vi övat för första gången med killarna. Gick sådär bara för jag är så seg känner jag. Så i helgen ska jag lägga upp allt nu så det blir färdigt. Jag hoppas det blir färdigt iaf....

Kommer nog inte blogga så mkt i helgen heller för Erik ska va hos mig hela tiden. Och studiedag blire på måndag.
Skööönt :D Men nästa vecka kmr jag dö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0