Min lilla helg :)






Vi drog runt lite på stan med mamma & pappa oså åt vi på ett gott fiskställe i knäppingsborg.
Det var jättemysigt :)
I stan köpte jag ett par vita converse oså beställde jag en ny mobil :D



Jag & erik lagade maten :)



Då fick vi en drink av pappa :)



Vi gjorde ett recept från Eriks föräldrars GI-bok som vi har lagat förr.
Kyckling med olivrörafyllning och salami.
Ris (egentligen råris) med pinjenötter. (andra nötter/frön går bra)
Ostsås av typ chevre eller nåt.
Jättegott faktiskt :)
Vi åt och kollade på melodifestivalen. Efter det blev det en hel del också...
Några godisar från igår, chips och naturgodis.
Fikade även på ett wienerbröd den här dagen med.

Idag:





Enligt alla svenskarna så äre vår nu... Ja det verkar som man blir sinnessjuk när man bor här.
Man får till och med låtsas att att det är vår för att livet ska bli lite roligare.
Det ända roliga som man kan göra i sverige nu är att äta.
Men om man vill göra livet roligare får man alltså låtsas att det är vår nu.
När ska all denna snö försvinna ?



Jag la mig ner på backen och tjöt för jag blev så irriterad på all snö och för att hela mitt ben försvann ner i snön ibland.



Nyss har vi fikat. Det va gott.
Sen innan det åt vi thaimat också.

Och.....



Ikväll ska vi prova o göra bannanasplit av den här jättegoda glassen! :D
Mums.
Och så ska vi njuta av att vi e lediga imorgon också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0