Min syster är hemma!!!

Gissa om jag är lycklig ? :D
Så himla glad är jag.
Jag gick från min engelskalektion för att möta upp Klara & Matilda i rececentrum.
Fast jag hann inte ner. Bara till övergångsstället till rece typ.
Matilda sprang ut från bilen och kramade mig. Det tkr jag va gulligt!
Sen hoppade jag in i bilen oså körde mamma upp mig till kristina.
Nu sitter jag här på kristina o har ganska tråkigt. Ska till tandläkaren idag.
Då äre ingen ide att gå på matten. Kmr ändå inte göra annat än att få vänta tills jag kan gåtill tandläkaren så då kan jag lika gärna gå och shoppa lite på stan.

Ååh jag som ville följa med hem! Ville åka hem och äta och sova.
Men ikväll blire väll någon mysig middag med hela familjen!

BTW, så var det mysigt i sthlm med Erik. Kmr bilder från hela helgen sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0