Syster<33

Hej!!
Kom nyss hem och ligger nu i min säng. Har ätit godis från gårdagen och jag åt självklart upp allt så nu mår jag illa.

Idag var jag hos tandläkaren och de spände till gluggen som jag har kvar på ena sidan. Sen e allt färdigt.
Ska ta bort den nästa gång!!!! :D Men det blir inte förräns den 22 juni kl. 0710...

Ikväll blire middag med familjen som sagt. Vi ska äta lax med pressad potatis. Mums :)



Var på stan och köpte en tröja och ett litet påskägg med choklad till Matilda :)



Nu kom syster hem med en till tatuering såklart :P Den där blomman&fjärilen gjorde hon nyligen.
Den andra diktet gjorde hon innan vi kom till thailand och var den enda vi har vetat om.



Den här gjorde hon också innan thailand men det hade hon inte heller talat om :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0