Thailand del 7

Söndag:





Här kan jag berätta att min kamera gick sönder. Ni ser ju vattenstrålen.
Jag sitter och skriker på mamma att hon ska akta sig :P 
Vi åkte iaf vattenscooter och det va skitkul.
Första gången jag åker det:)



Sen åt vi mat ;)



Sen drog vi ut i Patong ;)














Den här statyn vid ingången var hungrig på ris :)



Måndag:



Åt god kyvkling på stranden :)



och gooood frukt!
Fan vad gott det var!
Ni som inte varit i Thailand eller dom länderna där runtom har inte smakat på riktigt frukt!



Efter stranden åt jag yoghurt ;) Sen tog Jag & Erik massa konstiga bilder.


Buddha uppe på berget :)








erik vill konstatera att han faktiskt inte drack öl hela tiden.
Han drack ice coffe också!








jag åt god mat :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0