Thailandsresan del 2

Måndag:


chaweng beach





Den här dagen åt vi faktiskt inte lunch på hotellet. Då blev det på en strandbar.
Jag minns fortfarande hur stark den där salladen som jag åt var.



eftersom jag inte kunde äta den där starka salladen så var min älskling så gullig och köpte pannkaka med bannan och nutella. Men här ser det ut som bajs. Fast det var skitgott det här, även fast det inte ser ut som de...
Vi åt det typ varje kväll sen när vi åkte till Phuket.













grillbuffe på stranden
Man fick välja på massa skaldjur och kött som dem grillade. Skitgott :)




Efterrätten som jag tog var skitgod!



Här är vi alla barn&ungdomar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0