Thailandsresan del 3

Tisdag:



Dags för en liten båtutflykt där vi skulle snorkla.
Men så bra snorkling vare verkligen inte.



Stranden var bara full med en massa japaner som skulle lära sig snorkla :P



Jag var tvungen & ha t-shirt eftersom jag bara fick proppfullt me blåsor hela tiden över hela kroppen...



erik gick runt såhär hela tiden







här äter vi mat

'

Då kan jag ju berätta om den hemska resan hem.
Vi åkte speedboat och den var höga vågor så båten bara hoppa upp och ner och det blev världens smällar i båten hela tiden. I början tyckte man det va kul såklart. Men sen när man ser hur fler och fler blir åksjuka och spyr så äre inge kul längre. Speciellt när man själv är sån som oftast blir åksjuk för man vet ju hur hemskt det är.
Sen blev det nåt fel så de stanna båten flera ggr och kollade upp en massa fel på båten hela tiden.
Jag tkr de e lite obehagligt att stanna så där mitt i havet. Usch.
Men vi överlevde ;)



Sen blev det kväll! Då gick vi som vanligt ut och åt.



Jag och Erik gick sen och tog en liten drink :)



Oj lite trött kanske.



PinkLady









strandpromenad hem





Varje kväll så städade dem om igen och bäddade upp sängen, pyntade lite och tände ljus i baddrummet för att det skulle bli skönare att komma hem! :)

Onsdag:

Frukost. Brödet i Thailand är dock bläää. Men frukten är såååå god! :D









Sista poolhänget innan vi skulle ta flyget till Phuket!
Men först åt vi mat på hotellet såklart!



Eriks goda mat.



Det här är det absolut värsta jag ätit. Råkade beställa en friterad macka. Fyyy vad äckligt. Friterat med friterat. Ne usch.
Hela denna dag äcklades jag av denna äckliga macka. Kunde inte sluta tänka pådet.



Hejdå kohsamui!



Såhär såg de ut på Koh Samuis flygplats.
Typ som en liten by med massa söta affärer och inga människor oså spelades lung musik över området.'



Gate 2





Vårt hotellrum. Man kunde ha öppna fönster till toalletten om man ville. Mysigt.
Det kommer komma en liten film av Erik från det här rummet sen med :P


Lägger in fler bilder tomorrow.


Kommentarer
Postat av: Maria

Fråga Eva och Conny om våran speedboat-tur när vi var i Thailand sist ;). Jag låg på golvet i båten och tjöt asg

2010-03-09 @ 08:47:34
Postat av: Amanda

Haha neej stackare! Erik berättade då att du också blev åksjuk så jag kan förstå dig att du reagera så för det skulle nog jag med gjort :P För det är så jävla jobbigt att va åksjuk!

2010-03-09 @ 10:35:44
URL: http://amandiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0