thailandsresan del 4


Torsdag:


Började flaga av mig en massa på kroppen. Speciellt över bröstet. Det brändes sönder ännu mera på resan sen kan jag säga.



På kvällarna innan solen gick ner solade jag och Erik alltid in i det sista. Då njöt man verkligen!




En ödla som kröp på hotellet



Stina har en sån där stor ödla på huvudet. Hon hade även en äcklig orm runt sig också!

Mc. donalds glassställe



Gott



Sen kom en litenliten pojke som sålde rosor. Han började att busa med Erik och knackade på hans rygg och gömde sig sedan så Erik inte skulle se honom. Bara för att han var så söt så köpte Erik en ros till mig <3
Det va gulligt tkr jag :)

Fredag:





Blev som vanligt sol&bad o massa gott på balkongen :)





Vi åt på Dino Park :)
Där var maten god :)


Blev coctails till förrätt :)









:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0