trååk...

Imorse fick jag verkligen psykbryt i skolan.
Fick reda på att jag har gjort fel på en inlämning idag som jag och Erik satt med igår. AAAH!!
Men fixade det nyss och då stressade jag eftersom jag skulle komma försent till impen. Jag springer upp och så är inga där iaf :P Haha kul att man stressar i onödan

Idag har jag så ont i magmusklerna. Känns nästan som en infektion eller nåt.
Vet  inte vad det är med mig längre men jag är så jävla tröttt så det är inte sant.
På morgornarna så känns det som man är helt död typ och man bryr sig nästan inte om man skulle dö för man gör allt för att få sova längre. Skönt att det är påsklov nu då för det behövs.

Idag ska jag nog sjunga på mukon och sen utvecklingssamtal... Känns inte så bra! Är hungrig

Idag åker jag till landet efter skolan oså kommer jag hem på fredagkväll. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0