trött...

Hej!
Hann inte blogga igår eftersom vi var i hörsalen från klockan 8.00-22.00. Alltså hela dagen!
Jag tkr mitt framträdande blev lite svajigt på vissa ställen för jag var så nervös men jag är nog ändå lite nöjd med tanke på hur både jag och Ida mådde. Båda va sura och mitt genrep gick så dåligt.
Sen tkr jag lite synd om publiken som fick sitta där i nästan 3 timmar typ.
Mamma, pappa, stina, Erik, Eriks mamma och syster kom med! Jag tkr det va jättesnällt och gulligt att ställa upp för mig och tkr som sagt synd om dem som får sitta där så länge :P
hehe.


jajajaja...
Nu e jag på pappas jobb.
Idag va jag på dansen på iv-valet och det var SKITKUL för nu har vi bytt lärare så jag tog ut mig ordentligt!
Jag e helt död idag och fungerar inte alls så det är lite synd.
Ikväll åker jag till Erik :)

Bilder kommer sen när jag kommer hem ifrån igår :)

Imorgon kan jag ju berätta att jag ska få träffa Hanna Nyström!! :D

Kommentarer
Postat av: Maria

Det är inte synd om oss, det var kul att vara där. Du sjöng jättebra!! Idol nästa!!!

2010-03-19 @ 17:47:00
URL: http://vitvaarkarlek.blogg.se/
Postat av: Amanda

Oj, nu såg jag den här kommentaren. Vad seg jag är :P

Tack, vad snäll du är :P

Du har ju lösen på din blogg, jag kan ju det lösenordet men vet inte om det är okej för dig om jag också läser din blogg ? Kram

2010-03-25 @ 16:17:30
URL: http://amandiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0