vill träääna!!

Hej!
Ser på svenska hollywoodfruar nu och det är mitt favoritprogram :)

Pappa kom och sa att han hade fått en chokladask från sin förra träning. Tror inte dem kommit ut i butik än.
De där chokladhjärtarna ni vet, och detta var med jordgubbssmak så jag smaka en bit. För att undvika att fortsätta äta så smååt jag massa flingor och knäckemacka med mjukost o päron.
Nu vill jag bara träääna. Har inte varit nyttig på hur länge som helst!!

Jag som sa att jag o erik skulle baka chokladbollar imorgon också.
Ne jag vill bara träna och bli snygg!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

mitt favoritprogram med ;D

2010-03-23 @ 12:39:45
URL: http://vhera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0