1 månad kvar



Om en månad kommer inte jag att ha min tandställning kvar. Det är ju helt sjuuuukt!
Så fort tiden går egentligen.... Visst, jag hade den inte ens 2 år men jag är ju så van med att ha fula tänder och så van med att inte våga skratta ut så det känns så konstigt att jag förhoppningsvis kan det snart.
Det kan hända att jag får en glugg i framtänderna men isånnafall ska jag fylla i det och fixa det!
Jag är så förväntansfull. Jag har knappt vågat skrattat på över tio år om det inte är med sådanna som jag känner riktigt bra som familj, erik och alla mina underbara vänner.
I annan omgivning försöker jag dölja allt så bra som det bara går. Det är ju hemskt! Men att ha fått höra saker när man var liten sitter kvar. Trots att jag skrattar åt vilka dem människorna är idag så sitter det här med att jag är ful när jag skrattar kvar eftersom jag har haft fula tänder. Alla som har/haft tandställning förstår ju också hur jobbigt det faktiskt är.
Men det är ju såklart värt det!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag vet precis vad du menar. Men snaaart Amanda har du ett rakt fint leende utan tandställning :D

2010-05-22 @ 23:00:46
URL: http://vitvaarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0