3 km...

Hejhej.
Nu är det en tråkig tisdag här som bara måste innehålla plugg fastän jag inte gör nåt....
Sprang ju 3 km... Nej det gick inte bra! Är så jävla missnöjd.
Jag ska klara 14-15 min men jag fick det på 15min&15 sek. Åååh. Detta var ju sista chansen att springa i skolan, även fast jag hatar det!
Det här var min lärares kommentar:
- Hur kan du inte orka komma till lektionerna när du har så bra kondition? Du är ju en av dem bästa tjejerna i kondition på hela skolan, även fast jag inte önskar att du var det?
hahaha vaa? Jag visste inte vad jag skulle säga :P Liksom va? Okej. Nu sa han ju det själv. Han har bestämt sig för att inte tycka om varken mig eller Ida. Så jävla dålig stiiiiiiiiiiil.

Men men jag har ju sprungit varje dag sen lördags och det är inte så mkt direkt eftersom jag fortfarande har infektion i kroppen så det är bara att vila upp sig och sikta framåt.
Jag och Erik ska ju kunna typ 1 mil i sommar ;) Haha säkert ne men vi ska faktiskt försöka hålla igång. Så jävla skönt och man bli starkare när man orkar!
När man har dålig kondition så vill man alltid försöka komma undan så bra som möjligt liksom.


jo en till sak! Jag hittade mina nycklar i elevrummet! :D jaaaaa.

Åker hem med 3-bussen och följer med malin för att träffa min gamla piano och sång lärare :D Ska bli så kul och träffa dem. Det gick ju inte förra veckan.

Hör av mig när jag kommer hem ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0