ååååh


Mår så himla dåligt. Kunde verkligen inte sova nånting inatt. Jag vaknade  varje halvtimme och hade ont i huvudet så idag mår jag asilla och har jätteont i huvudet :(

Den här veckan är helt hemsk så nu vill jag bara hoppa framför en spårvagn så att jag kan få hjärnskakning och en anledning till att inte leva bara just för den här veckan. Moget av mig att uttrycka mig såhär va. Jag bryr mig faktiskt inte just nu. Eller jo men jag orkar inte bry mig om att känna att jag bryr miiig.



Erik har en godispåse med bara colanappar och flaskor.



Mitt schema för veckan än så länge. Jag vill bara slippa just nu. Men allt ska bli färdigt!

Imorgon hälsar jag på min gamla pianolärare och sånglärare i finspång. Även fast jag inte har tid med roliga saker så gör jag detta iaf.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0