Erik-dagen

Grattis Erik på namnsdagen :) Glömde säga de imorse för jag var ju så stressad :(
Kutade till spårvagnen till och med imorse :P
Sen NP-matte B. Nej ni behöver inte fråga hure gick. Förvånar mig om jag ens har rätt på något.

Jaja. Sen leta jag ihjäl mig efter ett papper som jag måste ha och som var hemma också.
Tog iaf 12-bussen hem. Sen blev det en stor tonfisksallad som min mamma köpte hem. Gott :)

Har pluggat hela tiden sen dess. Ingen vila här inte. Ska springa sen me mami :D Sen kanske min namnsdagskille kommer också!

Men ska ju plugga massa ikväll så hoppas jag har ledig tid med honom. Nu har jag iaf tagit en paus som ni märkt. Fy vad jag sluddrar.



Igår klippte han sig jättefint :)




Vi drog till WILLYS och köpte frukt. Sen drog vi ut i kvällssolen i Herstadberg.
När vi åkte tillbaks så ser vi en älg springande brevid E4:an :P


Imorgon skulle det va 1:års kalas för Alva men fick reda på idag att hon är sjuk :( Stackare. Hoppas hon blir bättre snart!

Kommentarer
Postat av: PB

Så tråkigt att det inte blir av. Men hoppas hon är frisk på söndag när bokat in kalaset då istället :)

2010-05-18 @ 18:53:08
URL: http://vitvaarkarlek.blogg.se/
Postat av: Maria

Det var jag som skrev, kallas PB av mina kompisar, det stod visst kvar och glömde byta till Maria.

2010-05-18 @ 18:54:13
URL: http://vitvaarkarlek.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jaa jag visste att det var du :) Ja hoppas hon är frisk på söndag!

2010-05-19 @ 13:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0