Ganska härlig söndag!

Den här söndagen har varit helt okej trots att man vet att man ska till skolan imorgon.
Har lite ångest eftersom jag tappat bort mina nycklar och för att jag är nervös inför imorgon då vi ska ha terminsuppspel i våra huvudinstrument i skolan. Vill ju känna mig nöjd imorgon efteråt!
Men denna dag har varit ganska händelserik!

Först en mysfrukost framför SF-kanalen. Sen måla båt i bikini!
Efter fick  jag och Erik panikskrubba bort all blå målarfärg i duschen eftersom vi skulle på kalas hos Alva och vi hade endast 1 h på oss att göra ordnig oss och ta oss in till stan typ :P
Sen blev det kalas för Alva som är 1 år nu :D Så himla söt var hon. Där bjöds det på jättegod mat och tårta också!  :)
Har bilder några bilder som jag lägger in senare.
Sen ....



...åkte vi och köpte massa gott ;)
Men jag mnåste faktiskt säga att jag och Erik är precis hemkomna från en springtur. Vi har varit väldigt duktiga och tränat den här helgen och faktiskt inte ätit allt för mkt skit! :)
Sådär nu har jag ursäktat mig tillräckligt varför jag får äta detta. Töntigt.
Man får alltid äta detta! :)  Oj, där blev det lite dubbelmoral också.

Nu ska vi ta lite kvällsmat.
Hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0