helgens bilder



Jag & Ida på fredagsmorgonen med solen i ögonen.



'





Gymnasieslaget där De Geer tog hem allting! Vi är bäst :)



På kvällen gjorde jag en cheesecake med hallonsås och så la jag en bit mörk choklad med hallon i så den smälte.
Den blev ganska för mäktig faktiskt. Sen blev den liite misslyckad men det var ju första gången liksom :)



lördagen gick jag till ica för att köpa en stooor brunch eftersom vi vaknade så sent. Men eftersom vi vaknade sent och dessutom inte hade sovit så mkt på natten så var vi inte ett dugg hungriga.



Men på kvällen fick vi i oss godis iaf :)

Sen på dagen så gick jag till maxi medans Erik var på IFK. Där handlade jag ett par jeans, 2 linnen och en bh. Har tydligen gått ner 3 jeanstrl. Fast jag har ingen koll på vad jag har för strl så jag vågar inte tro att det är sant än.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0