hemma!

Erik skjutsade hem mig tidigt idag från landet. Så jävla snällt! :) <3
Ashärligt på landet igår. Solade en del och åkte ut med båten. Sov med Erik på madrass på golvet. Jättemysigt<3

jaja nu gör jag inte en så mysig grej...
Pluggar en massa men jag bänkade upp med några bitar mörk choklad och grönt te.
Nu blir en paus för att duscha och sedan se reprisen av DH. Min syster har kvar värsta fina morotskakan och nigellas chokladtårta. Den måste alla testa. Fyfan vad god den är.


BTW, idag när jag kom hem så hade vi tydligen köpt en ny studsmatta och sen en BÅT. Vi har aldrig haft en så jag blev jätteglad :)

Som mamma sa äre ju jättebra för mig och Erik eftersom Erik kan köra båtar och nu kan vi även åka ut på sjön här och sen på havet hos honom. GREAT!

 

nu måste jag dra. Hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0