I'm starviing....



Fyfan vad jag är hungrig!!! :O Har suttit och pluggat en hel del nu. Trots att vi tydligen inte hade redovisning imorgon. Skitsamma, bra att få det gjort liksom.
Men jag är iaf jävligt hungrig, pappa är på IFK och mamma jobbar med oladdad telefon så jag vet inte när hon kommer hem.


Idag gick jag inte och köpte keso och frukt för att jag inte kunde äta i matsalen utan jag köpte en sallad från Lindhal's och åt medans jag läste en bok.
Detta var skitgott! Fick sallad och två tzatzikiburkar med + ett bröd. Gav bort ena tzatzikin och brödet för att salladen var så mäktig med massa gott i. Salladen där kostar bara 59 kr. 
Var Bl a olika sallader, gurka,majs, tomat, skinka, soltorkade tomater, feta ost och en apelsinklyfta. Asgott! :D

Ne nu kommer jag nog googla på en massa recept och drömma bort lite för jag orkar inte plugga när jag är tom i hela kroppen.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0