It's a new day!

Hej! Detta är typ min första bloggning innan skolan. :D
Vaknade för typ en timme sen och tänkte att det är lika bra att dra upp.
Är nu nyduschad med en kopp te och har mina fina trosor som jag fick av alice,jennie och matilda :P Sen har jag min sidenmorgonrock och jag är insmord med chloe! :) Känner mig lite fräsch nu iaf.
Det här ska bli en bättre dag och så är det bara!
Måste nog göra en frukost och ta med mig till Ida för jag hinner nog inte äta nån hemma :P
Ska åka till bussen om 45 min.

Igår iaf kan jag säga att jag sprang med mamma iaf sen! Kändes tungt men ändå var jag inte trött i mål så vi körde ett halvt varv till och då var jag inte ens heller trött efter det.
Då kände jag mig lite nöjd iaf.
Sen satt jag uppe och kollade på eurovision. Jaa, man kan tycka vad man vill om Anna. Det finns mkt positivt och negativt om henne men hur fan kunde t ex Danmark gå vidare? När jag hörde den så undra jag vad det  var för skit iaf :P Jag hörde typ The winner takes it all och lite Every step you take och massa annat. Nee jag fatta inte? Kan dem inte skriva egna låtar liksom. Fyfan vad dåligt det var! Ni måste väll ändå hålla med?


Hejdå


Kommentarer
Postat av: Maria

Anna var ingen favorit hos oss och för oss var det ganska väntat att hon inte skulle gå till Final. Men ändå känns det som en skräll. Var många dåliga låtar som gick vidare igår tyvärr!!

2010-05-28 @ 08:07:39
URL: http://vitvaarkarlek.blogg.se/
Postat av: Amanda

Aa precis! Även fast jag kände på mig att hon inte skullw gå vidare så är det tråkigt att inte Sverige tävlar och att så många dåliga får vara med :P

2010-05-28 @ 16:45:10
URL: http://amandiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0