jag är duktig!

Jag stod emot frestelserna. Bra! Hehe jag tog fram en liten fryspåse och stoppade i nötterna och några godisbitar tills på fredag. Ganska onödigt av mig eftersom jag kommer äta en hel del på landet troligtvis.

Sen kom jag på en sak. Det är inte bra att göra som jag gjort på senaste tiden.. Alltså att jag pratar om vad jag får och inte får äta. Då tappar jag ju snart den där självdisciplinen som man måste ha för att det ska funka. Det viktigaste är ju att jag vet vad jag stoppar i mig.
Förra året så höll jag tyst om det och då gick jag ner.
Jag tycker egentligen att det är fel och prata om sånt här men det är ju så att ingen förutom mina närmsta vet min vikt så ingen kan säga nåt.
Väger man ex. 58 kg och är 170 så tkr jag att det är fel att hålla på och hetsa innan beach 2010. Då är man ju redan så jävla smal. OCH NEJ!, man behöver inte vara smal heller. Ni vet bara inte vad jag gör så jag hoppas inte ni tar efter mig.

Nu ska jag koka en kopp te och sen lägga mig tidigt trots att vi är lediga imorn. Behöver sova ju!
Jag är lite störd i huvudet. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tycker iaf att du är fin som du är och du är inte tjock!! Njut av livet! Kram

2010-05-12 @ 22:50:14
URL: http://vitvaarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0