Lärkan

Idag var gymnasieslaget. Och vilka tog hem hela skiten ? Joo De Geer!!!! :D Eber kom inte ens till final! hihihi, dem blev ganska sura då så dem gick hem.
Vi vann både dodgeball och självklart cheerladingen. Våra duktiga dansare som vi har! Ebers sög. Hagas råkade det bli nåt fel i början vilket måste kännt surt för dem. Kungsgård var mkt bättre än förra året!
Men Lärkan var överlägsna :)


Så nu vet ni det! Bilder kommer väll. Nu är det helg. Jag har bara slängt i mig idag. Tog med en macka och en caprisonne och åt hos Ida till frukost. Sen fick vi mat på stadium Arenan. Mat? hmm. En polarmacka, chokladboll och festis. Men man höll sig. Men jag vill ha riktigt mat! Mackan var genomfryst. Jag måste ha nåt varmt i magen på dagen. Annars blir jag helt sne i hjärnan.


Ikväll blire hemmagjord pizza. Alltså bara en massa kolhydrater idag. Sen ska jag göra en god efterrätt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0