Matbilder.

Heej!
Nu är snart helgen slut. Ska strax börja plugga en massa. Tråkigt :(
Helgen har varit asmysig. Har inte gjort någonting fast ändå gjort något typ.
I fredags blev jag bjuden på trerätters av min fina pojkvän <3
Sen såg vi en asbra film och myste på en massa gott.

I lördags jobbade jag och Erik på pappas jobb. Vi var asduktiga och blev färdiga efter bara 2 h. Pappa tyckte vi varit så duktiga så han satte 5 h på det vi gjort :) Sen åkte vi hem och myste. Var ashungriga så vi fick pengar till mat av papi :) Då dela vi en calzone. Fy vad mätt man blev av de. Erik fick till och med äta upp mitt.
På kvällen åt vi kött och kollade på ännu en asbra film!

Idag har jag lärt mig 2 saker! Först lärde Erik mig hur man tankar. Sen fick jag lära mig och köra bil för första gången. Jag har aldrig kört bil någon gång så jag var faktiskt jätteduktig för att vara första gången! Erik berömde mig massor också :)

Sen var han så gullig så att han skjutsade hem mig för att jag ska plugga idag. Han skjutsade mig perfekt så att jag hann att se DH-reprisen. Längtar tills på torsdag då vi är lediga. Då blire landet.
Nu frågar pappa vilken pizza jag vill ha. Är inte så sugen på det kan jag ju säga men jag är sugen på kebabsallad så de blir nog de.
Åt nyss en massa start med yoghurt oså klunka jag i en stor kopp med te. Direkt efter hoppar jag studsmatta bara för jag fick panik att jag måste röra på mig. Då guppa hela magen så jag mådde ganska illa efter det sen när jag kom in.
Ne nu babblar jag bara en massa skit.

Här är matbilder på en massa saker vi åt i helgen.


Till förrätt: En toast med bl. a oliver i och öl.


Varmrätt: Pasta med skaldjur och vitt vin.



Efterrätt: Glass, kaffe med mjölk och en dooleys.



Lördagens frukost som Erik gjort åt mig. :)


Bara en massa matbilder.


Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken god mat ni har ätit! :) Det är ganska dumt att hoppa studsmatta precis efter man ätit ;) hi hi

2010-05-10 @ 10:47:22
URL: http://vitvaarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0