Min fredag.

Hejhej!
Igår orkade jag inte blogga. Men jag kan iaf säga att jag fick G i historia A. Fy vad lättad jag känner mig.
Jag va helt konstig i huvudet sen när jag kom hem.
I skolan firade jag att det var fredag med Ida och då blev det glass från Lindahl's.
Frida som slutade i vår klass i 1:an kom förbi. Längesen man såg henne :)
Sen åkte vi in till stan igen igår också för jag råkade få med Idas nycklar hem :P

Inatt har jag knappt sovit någonting!! Vaknat hela tiden. Sen upp och springa asmkt. Gjorde en uppgift i idrott som jag måste göra för att få G. Herregud liksom!! Jag ligger på IG?! Jaaa det är fel på min lärare. Så om jag ska få G så måste jag springa i 45 min och ta pulsen efter varje 15 min. Jag som bara sprungit 1 gång efter att jag varit sjuk...

Sen blev det en sväng till ikano.



Blev grillat och lite rose igår.



sen firades det med svenska jordgubbar och grädde.



Sen basta av sig lite innan det blev sovdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0