Orkar inte.

Jag är bara så jävlaa trött nu. Har pluggat hela dagen och tagit in så mkt information så min hjärna kan inte ta mera. Är så trött på allt just nu. Vill bara lägga mig ner och dö känner jag. Nu tog jag en paus för att jag var tvungen.
Ska plugga efter maten sen igen. Sen sova.
Skulle egentligen sprungit med mami idag. Men så blev det inte heller.... fy vad dåligt. Hade tänkt att det skulle bli min paus men nu går jag bara runt och segar ist.
Hanna var så himla gullig och frågade om jag vill hänga med på tjejkväll imorgon men jag var tvungen att tacka nej åt det... Så himla jobbigt att man inte har nån energi kvar.
Om 3 veckor ska allt va klart! Har sjuukt mkt rester också som ska i första hand fixas.



Den här maten gjorde jag i tisdags efter min och mammas springrunda.
Laxburgare :)
ÅÅÅH jag vill springa! Måste klara 15 min på 3 km och jag är rädd att jag inte kmr klara det eftersom jag bara sprungit 2 ggr sen innan sportlovet. Katastrof!

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Vet du hur farligt det är att sola solarium? Vet du ens VARFÖR det är så farligt?

Jag har skrivit ett inlägg om det på min blogg och skulle vara glad om du läste det och kommentera vad du tycker om inlägget och solariet.



Här är direktlänken: http://ferhat.blogg.se/2010/may/ar-solarium-farligt.html



TACK! :)

2010-05-20 @ 19:11:55
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0