PSYKBRYT

Hej!
Jag bröt nyss ihop när jag fick veta att vi tydligen inte har nån jävla engelska nu på morgonen. Jag behöver ju sova!! Kunde inte sova så bra inatt heller så jag blev bara så förbannad.
Erik började kl. 12.00 idag men han var verkligen så jävla gullig och skjutsade mig och sen har vi ingen engelska :O
Fyfan, såna här grejjer bryter jag ihop på när jag inte tjutit på ett tag. Jag behöver verkligen soova.
Ringde till Erik och kände mig jättedum och tjöt inne på toan. Töntigt. Men Erik sa att det var lungt men ändå blir jag bara så jävla sur.
Jag visste att det skulle bli såhär idag. Dessutom har jag ont i alla leder så att jag inte kan gå ens.

Jag är så jävla stressad så att jag drömmer konstiga saker varenda natt! Alltid stressar jag också i drömmen så jag är helt störd när jag vaknar på morgonen.
Nästa vecka har jag 3 stora prov, 1 redovisning, 1 inlämning och lite småläxor. Detta vet jag just nu bara. Kommer väll ännu fler nästan vecka. Jag hatar det här. Nu ska jag se om jag kanske kan öva lite på en grej.

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0