Ska ja`g?

Nu har jag en jättesvår fråga framför mig. Jag får bara äta onyttiga saker på helgerna.
Jag ska äta kyckling med sallad snart. Sen har min pappa köpt alla goda saker som jag gillar: Carte'dor, vindruvor, nötmix, choklad och annat godis.
Alla lever ju som om de vore helg nu så jag vet inte om jag ska göra samma sak?
Ska ju till landet också och där äter vi bara hela tiden och jag kan inte heller röra på mig eftersom jag har ont i varenda del av kroppen typ.
Samtidigt som jag inte vill så tkr jag synd om mig eftersom jag har så mkt göra idag.

Vad ska jag göra?

Kommentarer
Postat av: Maria

Om du vill äta så gör det. Om det var jag skulle jag skippa dem där extrasakerna nu och ta helgen när den kommer istället. Eller så unnar du dig nu men inte i helgen. Tyvärr måste man ju välja, eller jag måste det iaf annars går jag upp.

2010-05-12 @ 18:49:36
URL: http://vitvaarkarlek.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jaa, men det är precis så för mig med. Förra året var jag duktig och stod emot men nu har jag blivit jättelat av mig. Jag ska först äta maten och sen bestämma mig om de känns nödvändigt. Sen undrar jag om man kan dricka pepsi max?

2010-05-12 @ 19:27:48
URL: http://amandiies.blogg.se/
Postat av: PB

Beror ju på vad man kör för diet. Enligt Viktis får du dricka all lightläsk, men enligt GI får du det väl inte tror jag.

2010-05-12 @ 19:30:36
URL: http://vitvaarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0