Skönt med långhelg.

Hejhej!
Jag och Erik tog en sväng tillbaka till lägenheten så inatt sover vi i stan. Nu ser vi på ifk-matchen.
Det har ju varit så dåligt väder så man vet inte riktigt vad man ska hitta på.
Imorgon blire trologtvis bra så då kan vi ju sola. Men vi har såklart gjort grejer också!
Vi kom dit vid 11 igår och då hade Eriks mamma gjort våfflor. Jättegott. Jag började min helg igår istället.
Sen så fiskade vi och vi badade också tunna på kvällen :) Mina ben börjar blir bra med. Klarade att gå en promenad idag. Skönt!
Erik och jag sover inte i samma säng men han låg och väntade tills jag somna i min säng så då somnade han iaf i min säng. Söt <3
Nu försöker jag verkligen lägga alla tankar på plugg åt sidan men de går inte så bra.. Har gjort ganska mkt historia på landet så det är ju bra! Måste få G i den kursen. Önska mig lycka till tills nästa fredag då jag ska få ett muntligt prov som jag måste få G på. Annars blire inget G i kursen så nu äre sista chansen!

Nyss slängde vi i oss en varsin hamburgare. Sen ska vi äta annat gott.

här är de bilder som jag har från igår.



Busted! Här står Erik och smygäter i skafferiet ;)

Eftersom jag inte kunde följa med på promenad igår så fick jag iaf en lite blomma av Erik ;) Han ska alltid ge mig en liten blomma :P

 

 



Sen drog vi och fiskade strömming. Man brukar tydligen få jättemkt strömming men igår var de ju så himlans dåligt väder.









Vi fick endast 8 st. Eller Conny fick de. Eriks spö vare ju fel på ;)


Kommer antagligen flera bilder.
hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0