sömnproblem...

Är redan hungrig sen frukosten!
Jag tror också att jag har sömnproblem! Vaknar flera gånger om nätterna och jag vaknar innan jag ska vakna så jag hinner allid komma ner i nästan djupsömn när min klocka ringer. Fy vad jobbigt det är att vara sjukt trött!
Men snart äre som sagt sommarlov. Fast det fattar man ju inte. 1 månad kvar liksom? Förra året var jag så stressad så jag fatta inte då heller att det var vår.
Det här året kanske jag inte har lika mkt men ändå så har jag så mkt att hålla reda på som jag bara tappar bort hela jävla tiden. Nyss gick jag och skämdes till Henrik Bergion då jag tappat bort ett papper som skulle vara inlämnat för längesen och som jag har gjort också men lyckats slarva bort. Fy vad pinsamt!
När Erik ser min väska eller kommer in i mitt rum får han nästan panik för att allt är så rörigt.

jajajajaj. Efter impen blire xtra-matte till klockan 12. Sen får jag äntligen äta!!!!
Kan dock inte äta den dåliga maten i skolan så de blir nåt från ica.
Slutar ca 16.00 och då kommer jag hem lite efter klockan fem. Då blire plugga som gäller!
Läsa ut en bok jag inte fattar nånting om och sen ha redovisning imorgon.


HEjdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0