Stressveckor!

Hej.
Just nu känner jag att tiden inte räcker till längre... Har så mkt att göra. Men så är det kanske för alla.
Nu kommer dessa jobbiga inlämningarna och proven man missat också.

Idag träna jag för första gången på idrotten. Fy, min kropp är verkligen inte frisk! Har sett suddigt och svarta prickar hela dagen efter det. Dessutom hade vi spänst så mina knän viker sig hela tiden.
Ändå var jag så duktig och gick fiskebyrundan med Erik.
Sen har jag pluggat och snart ska vi göra mat.
Igår bestod dagen av typ samma sak. Igår åt vi tacos också. Skittgott. Idag blire kebabsallad.

Hejdå!



Idag är en sån dag som man vill köpa massa godis och ligga i soffan och bara gnälla.

 


Kommentarer
Postat av: ida :)

Vad mysigt godisbord hörrödu ;) Kommer ihåg när jag hällde upp det där. :):):)

Hahaha vad kul att det står fasta rumpor på tv:n.. texten asså xD hahah, fasta rumpor är inte precis vad man får av allt det dära godiset . hehe . pussen

2010-05-13 @ 19:57:51
URL: http://spegelikras.blogg.se/
Postat av: Amanda

hahaha shit det såg inte jag på tv:n xD Det gjorde jag med när jag satt och kollade på när du hällde upp och jag var värsta glupska, eller aa du vet vem jag låtsades va;) hahaha :P

2010-05-16 @ 15:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0