Torsdag.

Hejhej!
Idag äre torsdag. Imorgon äre helg. Fy vad skönt.
Dagen har varit tråkig och konstig trots att det har varit en fin dag.
Som vanligt så drömmer jag massa konnstiga saker innan jag ska vakna. Alltid måste jag fixa något viktigt så drf kan jag aldrig vakna helt av väckarklockan. Sen var jag sur över vissa saker.
Hade knappt någon lektion idag men slutade ändå klockan 15.00

Jag är glad iaf att jag fick träffa Ida idag iaf. Gumman<3
Är lite hungrig nu också. Vi ska göra sallad med massa goda saker.
Imorgon hoppas jag på fint väder för då ska jag äta glass! Har inte tagit någon på Halvars än, trots allt läskande från alla elever.





Här äter min klass massa goda saker!
Imorn ska jag nog bli bjuden på middag av min fina pojkvän tror jag ;)
Myyys<3 Jag älskar helger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0