Tråkmåndag.

Japp det är en tråkmåndag men det är ju den nästsista. Sen slutar vi ju faktiskt!
Fick reda på mitt resultat i matte B och jag det visar ju ganska klart och tydligt att jag inte kan matte. Och jag kan ärligt säga att jag nog fått sämst poäng på hela skolan. Hahaha ingen kan ju slå mitt resultat :P
Det blir iaf sommarskola på Haga gymnasiet i sommar från 2-13 aug.
Känns så konstigt för att jag har aldrig gått på det förr liksom. Men nu är det sånt som gäller. Bättre att fixa allt innan man slutar skolan helt. Lite tråkigt bara eftersom detta är mitt sista sommarlov för alltid och jag kmr aldrig uppleva att va ledig dom sista dagarna innan lovet börjar igen. Jag kanske ska sluta att vara så omogen någon gång så det är lika bra.
Det är ingen idé att klaga på hur det är nu när ändå är så trött och bortskämd hela tiden.

Jaja nu är det slut på mitt tjat!!

Sex and the city var skiitbra! Har hört att den inte ska va lika bra som 1:an men jag tyckte den här var jättebra för den var rolig hela tiden oså. Åkte hem sen till Erik med en mage som värkte av alla popcorn jag åt.

Jag åt typ tårta till lunch och popcorn till kvällsmat igår. Det gillade inte min mage.

Den här helgen har jag ätit mkt men ändå inte mkt. Asså jag har bara blivit äcklat på allt. Är äcklad på smågodis, kakor, bröd och grädde. Men det är bara idag jag känner så för att min mage är jättebesvärlig eftersom jag åt som jag gjorde igår och så äter jag inte idag.

 

Åååh vad jag bara ska tänka hela tiden.


Kommentarer
Postat av: Maria

Det är smart att gå sommarskola så du fixar matten. Ångrar att inte jag tog tag i det i gymnasiet så jag måste göra det nu ist. Man behöver Matte B till ganska många utbildningar om man ska läsa vidare sen.

2010-06-01 @ 09:17:40
URL: http://vitvaarkarlek.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag glömde bort att skriva att jag inte kommer läsa matte B i sommarskolan. Glömde skriva att det var Eng B :P Har missat massor uppgifter där så drf ska jag fixa det.

Matte kommer jag inte fixa på bara 2 veckor. Jag har inte ens kunnat räkna ett enda tal på hela kursen då det är jag helt värdelös i.

Ska se om jag orkar fixa de i 3:an ist.

2010-06-02 @ 14:50:01
URL: http://amandiies.blogg.se/
Postat av: Maria

Du kanske kan tenta av Matten i trean. Det gjorde jag med Matte A, för jag fixade inte den i ettan.

2010-06-04 @ 08:28:16
URL: http://vitvaarkarlek.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ja, jag kommer eventuellt göra det i 3:an sen. :) Jag klarade nästan inte heller Matte A. Fick IG på alla prov förutom på NP :P

2010-06-04 @ 16:53:43
Postat av: Maria

Matte är ju bara såååå tråkigt!!!

2010-06-04 @ 17:45:09
URL: http://vitvaarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0