Memories.

Hej!
Är precis hemkommen från skolan och malins lektioner o allt!
Åh herregud vad jag saknar Bosse min förra pianolärare! Helt sjuukt vad han ger min inspiration!
Jag har ju inte träffat honom på snart 2 år så det var så kul att få träffa honom.
Jag, Malin och Bosse hade typ lite lektion tillsammans, vi pratade minnen och spelade.
Bosse prata om att han fortfarande minns när jag var en liten 9-åring och var på "prova-på"-dagen i musikskolan. Då undra han om nån kunde spela och så spela jag Alla fåglar medans dem andra körde typ Spanien. Och nej jag är inte bra på piano eller så men han gav mig en sång inspiration och han tar mig som jag är. Han sitter inte och trycker i mig noter eller så som vissa andra. Han är bäst. Han blev typ jätterörd när jag gav honom en blomma.

Efteråt fick jag en låt som jag ska få tyckt av Malin sen nästa vecka. Jag vill bara lära mig mer när jag är hos honom. Jag har itne mått såhär bra efter en lektion på 2 år helt enkelt.

Och det är sjukt hur vi kan funka så bra pedagogiskt.

 

Här är dagens fulaäckliga tofs-dag. Hatar när man måste ha tofs. Men jag tkr det är skitsnyggt när andra har det.

 

Erik åkte till stockholm alldelles ensam halv 6 imorse för att han skulle hämta lite jobb. Älskling<3 Min mobil har varit urladdad så jag har inte haft nån kontakt med min omvärld.
Jag är så himla hungrig så jag orkar inte plugga som jag måste.


Kommentarer
Postat av: Maria

Du passar visst i tofs så det så :)

2010-05-25 @ 22:15:48
URL: http://vitvaarkarlek.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tack, men jag känner mig så ful eftersom jag har tofs när jag är äcklig i håret :P

2010-05-26 @ 11:55:53
URL: http://amandiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0