Fars dag

Ni glömde väll inte fira er pappa idag?
Det gjorde inte jag för jag har ju världens bästa pappa :) Idag var hela familjen samlad och åt middag. Sen fick pappa lite fina presenter av oss :)

Vi åt jättegod lasagne med bl. a aubergine, kantareller och mozzarella :)

Till efterrätt blev det ostkaka. Är inte så jätteförtjust i det men tkr ändå att det är gott. Det fanns också så mycket gott att äta till den också ;)


Sen fick han massa presenter av oss<3


Resten av dagen har jag pluggat! Så himla bra. Resten av kvällen går åt att koka lite lingonsylt som jag kan ha i veckan.
Ska börja äte fiberhavregrynsgröt med russin och lingonsylt.
Jag ska göra lingonsylt på honung istället för socker. Hoppas det blir bra!

Behöver ha en lite nyttig vecka för jag har inte ätit någonting bra denna helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0