Gris

Idag har jag klarat av en av mina jobbiga onsdagar. Med alldelles för dålig sömn så gick jag och gäspade i stort sett hela tiden under dagen.
Första lektionen hade vi religion. Då skulle vi prata betyg på allt vi gjort än så länge.
Jag fick ju tillbaka min Etikuppsats på lovet och blev inte godkänd. Då blev jag förbannad eftersom att jag hade skrivit en skitbra uppsats så jag blev skitarg på läraren. Nu fick jag se vad han hade fått in och det var fel fil jag hade skickat.
Såå typiskt.

Kom hem för typ 30 min sen. Jag tänkte att idag ska jag trots allt städa rummet. Då har min snälla mamma plockat undan i mitt rum!
Då kände jag mig lite lättare.
Ikväll ska jag äta fisksoppa, dricka te och förbereda mig inför morgondagen.
Då är det terminsuppspel i hörsalen.


jag är en gris.


Kommentarer
Postat av: idaa

amanda, du är så jävla snygg!

2010-11-24 @ 21:16:14
URL: http://iswa.blogg.se/
Postat av: Amanda

Du är det! :) När ska vi julhandla ?

2010-11-24 @ 21:20:10
URL: http://amandiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0