HAHA

Asså jag dööör! Idag skrev jag mitt muntliga tal i NP som vi har på tors. För det första så pratar jag föööör länge!
Att jag är seg när jag pratar visste jag redan! Men jag spelade nyss in mig själv och jag höll på och somna när jag lyssnade på det sen. Herregud! 
Jag låter verkligen som en blanding av Agnes Nicole och Maria Montazami SHF.
 haha pinsamt!
Men som tur är så kommer jag säkert glömma massor jag ska säga. Sen pratar man ju fortare när man är nervös så det blir säkert bra (Y)
Är svintrött kan jag ju berätta.
Har massa plugg hela veckan och helgen. Har massa skit att göra nu.

Förresten! Hela min buss vinglade idag när vi åkte hem. Asäckligt.
Sen tycker jag Melissa var så taskig mot Lin i PH.
Dessutom vill jag tillbaks till Rhodos.


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag hade mitt muntliga igår, pratade i 3,5 minut tror jag. Vad valde du att prata om?

2010-11-10 @ 18:09:21
Postat av: Amanda

Åh fy vad hemskt.

Jag försöker korta ner allting men kommer ändå upp till 6 minuter. Jag pratar om när anonyma kommenterar på nätet, alltså näthatet.

Dudå ?

2010-11-10 @ 21:46:29
URL: http://amandiies.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag valde två texter som handlade om två personer som tycker det är jobbigt att ha muntliga framträdanden. Vad bra jobbat att du fick så mycket tid även om det bara ska vara fem. Jag fick kämpa för att få ihop 3,5 minuter ;)

2010-11-12 @ 18:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0