Måndagsinlägg

På måndagar känner man bara för att klaga. Ingenting känns så bra. Speciellt när man har världens stressigaste vecka och när människor runtomkring också har det stressigt.
Har trots allt pluggat på mitt religionsprov tills imorgon. Känns som jag fattar allt men ändå så kan jag inte förklara men jag tror att jag kan?

På måndagar så är man alltid trött och känner sig som en zombie.

Idag vill jag klaga på att jag har massor saker att göra i veckan. Dessutom kan jag inte hitta mitt häfte som jag måste använda på onsdag då vi har NP i SvB.

Jag förstår mig inte på mig ibland. Jag kan verkligen inte hålla reda på mina saker när jag är stressad. Då försvinner liksom allt ur händerna på mig. Fattar inte!

Ibland har jag även perioder då jag är extra klumpig och tar sönder massa saker. Då är det som att allt jag håller i händerna, flyger ur händerna.

Ibland fungerar jag helt enkelt inte som en människa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0