Onsdag

Nu är jag nervös inför talet imorgon eftersom jag inte kan prata men det ska bli så skönt när det är över.

I mitt rum är jag inte blyg men imorgon vet jag inte vad som kommer hända. Skitsamma! Det blir som det blir helt enkelt.


Jag har på mig en mysig poncho från BikBok. Fick den av min snälla mamma när vi var i Örebro. Perfekt att ha på sig idag då jag verkligen inte ville frysa. Hade även på mig en stor dunjacka.

Har köpt en del fina kläder på sista tiden. Köpte lite i Örebro och köpte även en fin blus idag.
Bilder kommer såklart att komma på det någon gång.

Såg att dem hade fått in en massa snyggt i alla affärerna nu. Det känns kul men tråkigt eftersom man ska spara lite pengar till alla julklappar.
Sen är det bättre att satsa på hudvårdsprodukter nu om man är torr.
Jag köpte lite sånt idag också!

Vi hörs sen kanske! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0