Skitväder

Vill verkligen inte klaga men nu kan jag inte hålla miiig!
Håller på och dö i den här snöstormen. Helt sjuuukt att man ens får gå i skolan en sån här dag ju. Så jävla kallt och jobbigt. Får nästan utbrott när jag står ute.
Ska strax ner till Grand hotel på studiebesök med Turismen också.
Hade det inte varit så dåligt väder så hade jag nog inte klagat!
Sen är jag jääävligt trött också. Imorse var jag död. Erik som hade sovmorgon fick t om väcka mig.

Vi hörs när jag har något roliga att skriva om.
Hej då.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag avskyr snö!! Fy för att ens behöva gå utanför dörren idag, fötterna blir blöta och mascaran rinner :(

2010-11-09 @ 16:00:18
Postat av: Amanda

Jag vet! Sen så kladdades mitt smink i ansiktet också:P Idag borde man fått vara hemma!

2010-11-09 @ 20:43:39
URL: http://amandiies.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag vet! Sen så kladdades mitt smink i ansiktet också:P Idag borde man fått vara hemma!

2010-11-09 @ 20:44:33
URL: http://amandiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0