Skööönt!

Idag har jag klarat av dagen och jag är faktiskt stolt över mig själv!

På religionsprovet så vågar jag inte säga hur det gick eftersom att jag inte vet hur han rättar sina prov. Men jag svarade på alla frågor och skrev så utförligt jag kunde. Dessutom så skrev jag tills man inte fick skriva mer så jag hann inte ens klart. Men tror inte att det gjorde så mycket.

Sen fick jag reda på mitt slutbetyg i turism. Jag trodde verkligen att jag skulle få VG eftersom jag inte deltagit så muntligt på det som jag egentligen kan men varit för feg och töntig för att svara på.
Men jag fick MVG. Det kändes bra eftersom jag är så intresserad i just det här ämnet.
Det är verkligen kul med mig. För det som jag kan, det kan jag. Det jag inte kan, det fattar jag inte.
Så har det jämnt varit med mig!

Jaja, sen fick jag äntligen träffa Ida lite längre i skolan idag. Vi träffas typ aldrig trots att vi går i samma klass :(
Men idag pratade vi lite så det var skönt. Det är så tråkigt nu när vi alla verkligen är stressade. Jag känner att jag inte ens orkar planera något kul framöver eftersom att jag måste ta tag i nuet.
Det är ändå viktigt att blicka framåt. Kolla på paradise hotel så blir ni lite mer glada i höst/vintermörkret.

 

Efter skolan kom mamma och hämtade mig för att vi skulle kolla på auktionsgrejjer. Min mamma har varit besatt av det där i typ två månader nu. Det finna verkligen fina saker där.
Sen åkte jag hem och läste på lite läxor och nu har jag hela kvällen på mig att göra andra vettiga saker.

Nyss kollade jag på kläder i olika garderober.
Kom på att vi har en minkpäls som faktiskt är stor men snygg och den ska jag nog använda.

Minkpälsen.
Den sitter snyggt men är stor fast det kan bli snyggt. Ska jag köra på den någon dag?


Kommentarer
Postat av: hanna

ja!! kör på pälsen :)

2010-11-16 @ 17:49:50
URL: http://hortegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0