Tack tjejer!

Igår var det trevligt så gulliga tjejer kom hem till mig och åt mat och bubblade.

Jag bjöd på ceasarsallad och gino med glass till efterrätt.

Någon som inte var så glad var Ivar! Trots att jag gick ut med honom igår så ville han aldrig göra något ute, han var sur för att ingen ville leka. Det resulterade i att han kissade 2 ggr och bajsade 1 gång. Pinsamt för mig som är hundvakt.
När vi skulle bubbla igår så råkade jag först ta kallvatten. Så vi fick börja om från början igen. Sen när vi ska bada så kom jag ju på att vi alla 7 kanske inte fick plats men det fick vi ju typ iaf :P








Tack för att ni kom tjejer och tack för chokladen! Nu går det asbra att plugga! :D

hehe :P
Hanna sov över här också och sen kom även en gullig Erik till mig runt halv 1.
Nu återgår jag till pluggandet!

Hejdå.


Kommentarer
Postat av: hannis

hahaha. fan vad jag ser ut!!!!!!!!!!!!

2010-11-15 @ 22:12:52
URL: http://missironic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0