Wei :)

Vilken dag!
Hade först världens jobbigaste förmiddag i skolan fram tills 11.50.
Sen kuta jag ner till bussen. Fan vad kallt det var och vad arg jag var för att dem har skottat på ena trottoarkanten men helt plötsligt tar det stopp och då får man springa över till andra.
Skulle ju med 12-bussen så jag hade bråttom! Var riktigt svårt att skynda sig pga av kylan och för att det var jävligt halt + att jag har hala skor.
När jag var typ efter bron nedanför drottninggatan så ser jag att bussen står där. Jag bara SPRANG till bussen där alla redan satt. Snoret satt i hela ansiktet, benen var helt bortdomnade, ansiktet knallrött och halsen värkte. Det var så jobbigt så jag höll på att spy typ. hehe
Men jag hann med.

Drog till aktiv för att fixa gymkort. Dem var jättetrevliga där och engagerade sig verkligen i sina kunder vilket kändes jätteskönt! Ska på instruktionsgrej nästa tisdag. Kul!
Ska bli så kul att träna. Ska börja träna med Felicia. Är så jäkla taggad!! :D

Bild på mig och Felicia för 2 år sen.

Nu ska jag ta på mig 150 overaller och gå ut med Ivar.


Kommentarer
Postat av: Hannis!

Vi måste ses snart. Kan du någon gång i veckan!? saknar ihjäl dig!

2010-11-30 @ 21:02:18
URL: http://missironic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0