What's my name


 
Lägger in den här låten som ett avslut på dagen.
Saknar Erik nu! Vi har inte setts på ett par dagar och vi kommer inte kunna ses förräns fredagkväll<3
Imorgon väntar 5 timmars NP sen ska jag från 17.00-20.30 gå på handledarkursen som jag ännu inte gjort än ;) Tur att Malin också ska gå den med mig imorgon. Om ni undrar varför vi är så sena med att börja med körkort så ska ni veta att vi inte känt varken behov eller motivation till det så börja inte med massa frågor. Alla känner inte behov av att ta körkort.
På torsdag sover jag hos Ida för då är det öppet hus i skolan på kvällen.
Kommer missa två PH-avsnitt. Hur ska jag klara mig? Är ju besatt av det.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tog inte körkort förens jag var 25, man är redo när man är :)

2010-11-17 @ 12:26:23
Postat av: Amanda

Skönt att du är på min sida:P

Jag blir så stressad på att alla stressar upp mig om att jag borde ha körkort!

2010-11-17 @ 14:07:46
URL: http://amandiies.blogg.se/
Postat av: Amanda

Skönt att du är på min sida:P

Jag blir så stressad på att alla stressar upp mig om att jag borde ha körkort!

2010-11-17 @ 14:08:14
URL: http://amandiies.blogg.se/
Postat av: Maria

Det är inte alla som är redo att skaffa körkort när man är 18. Jag började körskolan när jag var 18 men hoppade av för jag var inte intresserad.

2010-11-17 @ 14:21:51
Postat av: Amanda

Ja precis!

Känns inte som att det är någon ide att börja om man inte känner sig intresserad liksom.

2010-11-21 @ 18:18:03
URL: http://amandiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0