4 saker

Utmanad

jag har blivit utmanad av Maria

4 tv-program jag gillar; Desperet house wifes, Svenska hollywoodfruar, The hills, The city

4 saker jag har gjort idag; Gått promenad och busat med Ivar, kollat på film, ätit och åkt bil

4 saker jag längtar efter; Julafton, ta studenten, att förmodligen åka till Santorini och jag vet inte.

4 saker på önskelistan; Att kunna försörja sig på musik, att få tränad kropp, att få mitt drömhus och att alla som jag gillar får vara friska.

4 saker jag avskyr; Snålhet, avundsjuka, ormar och sjukhus

4 saker jag tycker om; Alla närstående, choklad, mat (hehe) och musik

4 saker jag har ätit idag; rökbaguette, julmust, vindruvor och choklad

4 saker om mig själv; Lugn, humörsvängningar, omtänksam och trött



4 personer som jag utmanar; Hanna Nyström, Ida, Hanna Örtergren och Evelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0