den 26 oktober

Har precis gjort ett prov nu.
Svarade massor på allting och satt och konstant skrev i en timme och 10 min medans jag var panikkissnödig.
Men nu är det klart :)

Idag när jag hörde att det var den 26 oktober så tänkte jag att det var nåt speciellt!
Men idag har jag varit så yr i huvudet så jag kom inte på det förräns Maria skrev grattis på namnsdagen! :)
Jag som längtat efter min namnsdag typ. Hehe!
Mamma har alltid firat oss barn när vi har namnsdag med typ fika och ibland en liten present.
Idag vill jag inte ha något men man kan ju vara lite extra snäll mot mig kanske ? :)
Fan, synd att jag inte ska vara med Erik idag.

Idag ska plugga musikhistoria till provet imorgon.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0